Over Karin

Communicatie- & procesmanager

Na een carrière van twintig jaar in de zorg en een persoonlijke herstart als ondernemer, zet Karin Geenen haar energie, creativiteit en organisatiekracht nu in voor het team van Klik-HR. Met een scherp oog voor zichtbaarheid, structuur én menselijke verbinding zorgt zij achter de schermen dat alles klopt van communicatie tot proces.

klik hr

Creatieve sparringspartner

Binnen Klik-HR is Karin de creatieve kracht achter de content en communicatie. Ze verzorgt social-mediaberichten, denkt mee over strategie, ondersteunt bij evaluaties en mailings en is een waardevolle sparringpartner bij de doorontwikkeling van het aanbod. Samen met Carin ontwikkelt ze werkboeken voor trainingen en trajecten, waarmee deelnemers op een praktische en persoonlijke manier aan de slag kunnen. Ook bewaakt ze de lijn in communicatie en houdt overzicht in projecten en processen, zodat Carin zich kan focussen op waar zij het beste in is: coachen, begeleiden en verbinden. 

Karin is sensitief, persoonlijk betrokken en denkt in mogelijkheden. Ze werkt vanuit rust én visie, voelt haarfijn aan wat er nodig is. Met haar aan boord ontstaat er ruimte, richting en regie. Voor Klik-HR én voor de mensen met wie we samenwerken.

klik hr

Aandacht voor jouw loopbaan met een personal touch

Haal je geen voldoening meer uit je dagelijkse werkzaamheden? Mis je de energie om je plannen te realiseren? Of dreig je binnenkort overtallig te worden?  Met Klik-HR geef ik een passend vervolg aan je loopbaan. Ik neem de tijd voor je, luister aandachtig en denk mee in praktische oplossingen. Nieuwsgierig? Lees meer over mijn achtergrond en drijfveren.

home aandacht voor loopbaan